POLITICĂ DE RETUR

Politică de Retur 

Ne rezervam dreptul de a nu accepta returul daca produsul prezinta semne de purtare, daca a fost folosit sau nu se mai afla in starea sa initiala. In acest caz, produsul poate fi re-expediat la adresa ta si nu vom emite rambursarea banilor in contul furnizat. Toate produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost primite.

 In conformitate cu legea 140/2021, consumatorul poate solicita in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea produsului, iar daca repararea nu este posibila, aducerea la conformitate se face prin inlocuire. Daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile, abia atunci se restituie contravaloarea produsului. In acest caz va rugam sa ne furnizati datele de identificare ale comenzii si datele unui cont bancar- IBAN si nume titular. Ulterior, un curier se va deplasa la adresa dvs in termen maxim de 48-72 de ore pentru ridicarea coletului.

Produsele nu pot fi returnate in urmatoarele conditii:

 -   produsul nu este în aceeași stare în care a fost livrat: prezintă semne de purtare, este deteriorat, nu are eticheta intactă;

- eticheta de compoziție sau sigiliul de securitate a fost îndepărtat;

- în coletul de retur se află produse diferite față de cele comandate;

 In caz contrar ne rezervam dreptul de a retine din contravaloarea produsul pana la 100% conform OUG 34/2014.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptionarea coletului retur.